Monday, February 7, 2011

Sukan Tahunan Skolah

Zaman skolah marek...mun sukan tahunan, gago la nak milih sapo jadi Kapten Rumah Sukan. Aku x penah pun jd kapten. Jadi Kuli Kapten ado la. X kesah la..asal aku ado belombak, lagik berbaloi.

Aku semestinya lah Rumah Zuhrah. Rumah sukan yang paling unggul! hahahah Sure ktk urang jeles nakkk!!
Aku nang bangga jd atlit rumah Zuhrah. Merah menyala... yang lain aku x ingat la Rumah Sukan apo gik ada (sengaja x mok nak promote Rumah sukan lain...)

Alu nak manas..! padah aku cam yo. Ingat aku Rumah lain..Rumah Neptune (BIRU), Rumah Musytari (HIJAU) dan Rumah Waruna (KUNING)

Banyak Cerito pasal sukan tahunan tuk sebenarnya..
ne ndak..dari tingkatan 1 sampe tingkatan 5.....macam2 cerito ado. Aku x tauk nak cerito ne dolok!

Aku sambung gik klak mun dah ado idea.

0 komen sidak:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...